Audyty
Przeprowadzamy audyty, które pozwalają na uzyskanie niezależnej oceny jakości świadczonych przez restaurację usług i wprowadzenie określonych standardów w obsłudze klienta.
Oceniamy i diagnozujemy istniejącą strukturę organizacyjną, poziom zatrudnienia i efektywność jego wykorzystania, a także system organizacji pracy i jej wydajności.
Audyt zewnętrzny części gastronomicznej - mystery shopper (analiza jakości usług i zachowań personelu)
Audyt przeprowadzany jest na wszystkich etapach obsługi gościa i na każdym stanowisku (począwszy od momentu pierwszego telefonu z rezerwacją, aż do wyjścia gości) we wszystkich działach mających kontakt z klientem. Audyt ma charakter anonimowy i z reguły trwa od 1 do 2 dni w zależności od wielkości obiektu i zakresu świadczonych usług. Audyt stanowi podstawę do określenia potrzeb szkoleniowych.
Audyt wewnętrzny (analiza sprawności działania obiektu)
Diagnozuje i ocenia strukturę organizacyjną, poziom zatrudnienia i efektywność jego wykorzystania. Przeprowadza się go w porozumieniu i we współpracy z menadżerem/właścicielem restauracji. Audyt obejmuje analizę:
poziomu organizacji pracy poszczególnych stanowisk gastronomii,
poziomu wzajemnej współpracy i komunikacji pomiędzy działami ( kuchnia - restauracja - bary )
Analiza efektywności działalności gastronomicznej
Analiza ma charakter analizy kompleksowej z punktu widzenia badania powiązań i zależności występującymi pomiędzy poszczególnymi komórkami odpowiedzialnymi za funkcjonowanie części gastronomicznej obiektu i ich wpływu na jakość obsługi i świadczonych usług.
INWENTARYZACJE:
Inwentaryzacja polega na ustaleniu zgodności rzeczywistego stanu wszystkich środków surowcowych a stanem wynikającym z ewidencji księgowej oraz wyjaśnieniem ewentualnych zaistniałych różnic.
Przeprowadzenie inwentaryzacji:
Metodą tradycyjną ręczną - na arkuszach spisowych
Metoda tradycyjna ręczną z przeniesieniem danych do programu kalkulacyjnego
Porównania bazy spisanych surowców/przedmiotów z ewidencja księgową wykazując nadwyżkę i niedobory